Ravnatelj Goran Krakar

Dr.sc. Goran Krakar dr.med.

Specijalist pedijatrije, subspec. dječje neurologije i ravnatelj poliklinike

Nakon završenog Medicinskog fakulteta, Sveučilišta u Zagrebu 2003. godine zapošljava se kao liječnik pripravnik u OB “Sveti Duh”. Iduće 2004. godine kao znanstveni novak asistira na projektu “Prenatalno oštećenje mozga u djece s patološkim fecoplacentarnim Dopplerom” u Klinici za dječje bolesti Zagreb. Od 2006. godine do 2010. kao liječnik specijalizant pedijatrije radi u istoimenoj klinici. Nastavlja svoju karijeru na odjelu neuropedijatrije u sklopu svoje subspecijalizacije od 2012. – 2014. godine. Od 2014. do 2015. godine radi kao liječnik na odjelu i poliklinici kao specijalist pedijatrije i dječje neurologije.

Od 2015. do danas radi u Poliklinci Sabol. Od 2023. godine obnaša i funkciju ravnatelja Poliklinike Sabol.

Tijekom svog rada i edukacije završio je brojne tečajeve i stekao vještine iz područja neuropedijatrije, a kao autor ili koautor sudjelovao je u izradi mnogih stručnih i znanstvenih radova. Uže područje interesa u neuropedijatriji pokazuje u razvojnoj neurologiji, neuromišićnim bolestima, bolestima kralježnice i perifernog živčanog sustava. Od 2023. godine predsjednik je Akademije za razvojnu rehabilitaciju.

Osim svojom stručnošću, brojne pacijente zadržava svojim izuzetno ugodnim pristupom i trudom da se svaka situacija preokrene u korist pacijenta te da se iz poliklinike izađe s osmijehom na licu.