Dječja pulmologija

Što je pulmologija?

Pulmologija je grana interne medicine koja se bavi dijagnosticiranjem i liječenjem plućnih bolesti. Dječja pulmologija, odnosno specijalisti pedijatrije s užom specijalizacijom pedijatrijske pulmologije, bave se s navedenim bolestima u dječjoj i adolescentskoj dobi.

Koje su indikacije za pregled pulmologa?

Simptomatologija plućnih bolesti djece koja upućuje na potrebu pulmološke procjene izgleda ovako:

• kronični kašalj
  • bol ili stezanje u prsima
  • zaduha (osjećaj teškoga disanja)
  • šištanje, zviždanje ili hripanje u plućima
  • kratkoća daha

Koje usluge u sklopu dječje pulmologije nudimo u Poliklinici Sabol?

Pregledi, dijagnostika i liječenje plućnih bolesti

Pregledi pulmologa i osnovna pulmološka dijagnostika provode se u djece sa simptomima zaduhe, kroničnog kašlja, boli u prsima te liječenju i praćenju djece s ponavljajućim bronhoopstrukcijama, alergijskom astmom, opstruktivnim apnejama u snu i respiratornim infekcijama donjih dišnih putova.

Najčešće su plućne bolesti koje pogađaju djecu i mlade:

• astma
  • bronhitis
  • bronhiolitis
  • upala pluća (virusna, bakterijska, atipična)

U rjeđe bolesti spadaju:

• intersticijske bolesti pluća, naziv za skupinu bolesti koja zahvaća intersticijski odnosno tkivni međustanični prostor
  • cistična fibroza, nasljedna bolest koja uzrokuje proizvodnju gustog sekreta s posljedicom začepljenja izvodnih struktura pluća i drugih organa
  • primarna cilijarna diskinezija, nasljedna bolest koja uzrokuje kroničnu upalu gornjih i donjih dišnih puteva

U dijagnostici bolesti pluća koristimo se:

S obzirom na brojne diferencijalne dijagnoze u sklopu obrade pulmoloških simptoma usko surađujemo s ostalim pedijatrijskim užim specijalnostima (pedijatrijskom kardiologijom, alergologijom i kliničkom imunologijom, neuropedijatrijom) i otorinolaringologijom.

Cijene usluga iz područja pulmologije

Više o cijenama usluga možete provjeriti u aktualnom cjeniku Poliklinike Sabol ili nas možete kontaktirati telefonski na broj: +385 1 6190 080 ili putem maila upiti@poliklinika-sabol.hr za više informacija. Za direktne rezervacije termina kliknite na link.